Hakkımızda

Biz Kimiz?

Birtek Turizm, 2009 yılında kurulan ve TURSAB A Grubu (6169) üyesi olan köklü bir seyahat şirketidir. Misyonumuz, Türk gezginlerine geniş bir seyahat yelpazesi sunarak unutulmaz deneyimler yaşatmaktır. Türkiye’nin dört bir yanında yüzlerce tur düzenleyerek müşterilerimize seçkin hizmetler sunuyoruz.

Firmanın yurt içinde otel ve tatil köyleriyle birlikte birçok havayolu ve otobüs şirketiyle stratejik iş ortaklıkları bulunmaktadır. Bu ortaklıklar sayesinde geniş bir ağ üzerinden en iyi fiyatlarla ve kaliteli hizmetlerle müşterilerimize ulaşmayı hedefliyoruz.

Birtek Turizm, başlangıcından itibaren kurumsal firmalara odaklanarak hizmet sunmuştur. Bu kapsamda, 1500’den fazla şirketin kurumsal vize ihtiyaçlarını başarıyla karşılayarak güvenilir bir iş ortağı olmuştur. Ayrıca bireysel müşterilere de yönelik hizmetler sunarak, 25.000’den fazla vize işlemine aracılık etmiştir.

Vize alımı süreci genellikle karmaşık ve meşakkatli bir süreçtir. Bizler, müşterilerimizin bu süreci en kolay şekilde atlatmaları için gerekli olan tüm detayları titizlikle ele alır ve profesyonel bir şekilde yönetiriz. Müşterilerimizin vize başvurularını yürüterek, gereksiz zaman kayıplarını önler ve olası problemlerin önüne geçeriz.

Birtek Turizm olarak, Schengen Ülkeleri, Kanada, İngiltere, Mısır, Cezayir, İsrail, Amerika, Küba, Rusya ve diğer birçok ülkenin vize başvuru süreçlerinde uzmanlaşmış bir ekiple hizmet sunmaktayız. Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutarak, seyahat deneyimlerini en üst seviyeye çıkarmak için çalışıyoruz.

Vizyon & Misyon

Birtek Turizm olarak, çalışanlarımızın üstün gayretleri ve ekip çalışması ruhuyla sürekli gelişen kalite anlayışıyla müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda şu temel ilkeleri benimsemekteyiz:

• Yüksek Standartlı Kaliteli Hizmet: Müşteri memnuniyetini en yüksek düzeye çıkarmak için yüksek standartlarda kaliteli hizmet sunmayı ilke ediniyoruz.

• Sürekli ve Kaliteli Hizmet: Müşterilerimize sürekli ve kaliteli hizmet sunabilmek için tüm çalışanlarımızın, hizmetin her aşamasında özenle ve titizlikle çalışmalarını sağlıyoruz.

• Müşteri Haklarına Saygı: Müşterilerimizin zamanına ve haklarına saygı duyuyor, onların beklentilerini en iyi şekilde karşılamak için çaba gösteriyoruz.

• Çalışan Tatmini ve Moral Değerlerini Arttırma: Çalışanlarımızın tatmini ve moral değerlerini artırmak amacıyla adil ve destekleyici bir çalışma ortamı oluşturuyoruz.

• En İyi Fiyatla En Kaliteli Hizmeti Sunma: Müşterilerimize en kaliteli hizmeti en uygun fiyatlarla sunarak, onların bütçelerine uygun seçenekler sunuyoruz.

Bu ilkeler doğrultusunda, müşteri odaklı bir yaklaşımla hareket ederek sektörde öncü bir konumda olmayı ve müşterilerimize unutulmaz deneyimler yaşatmayı amaçlıyoruz.

Kalite Politikamız

Birtek Turizm, yolcularının memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak amacıyla güvenli ve konforlu bir seyahat deneyimi sağlamayı, sürekli kendini yenileyerek ve hatasız hizmet sunarak misyon edinmiştir.

Temel ilke olarak, müşteri memnuniyeti şirketimizin öncelikli hedefidir. Bu doğrultuda, yolcularımızın güvenliği ve konforu her zaman en ön planda tutulmakta ve seyahatlerinde rahatlıkla yolculuk yapmaları sağlanmaktadır.

Bununla birlikte, sürekli olarak değişen seyahat taleplerine uyum sağlayabilmek ve en iyi hizmeti sunabilmek adına şirketimiz kendini sürekli yenilemektedir. Teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek, iş süreçlerimizi güncellemekte ve iyileştirmekteyiz.

Hatasız hizmet sunma konusunda ise titizlikle çalışarak, müşterilerimize en kaliteli hizmeti sunmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda, iş süreçlerimizi sıkı bir şekilde kontrol ediyor, her aşamada mükemmelliği hedefliyoruz ve olası hataları minimize etmek için sürekli olarak kalite kontrol süreçlerimizi gözden geçiriyoruz.

Birtek Turizm olarak, müşteri odaklı bir yaklaşımla hareket ederek, yolcularımıza güvenli, konforlu ve sorunsuz bir seyahat deneyimi yaşatmayı amaçlıyoruz.

Bazı Müşterilerimizden Yorumlar

Vize işlemlerimi çok hızlı hallettirler, vizem sonuçlandıktan sonrada uygun olarak uçak biletimi ayarladılar bana seyahatimi çok kolay yapmamı sağladılar kendilerine teşekkür ederim herkese de tavsiye ederim…

Koray Aktürk / Google Yorumlar

Sevecen ve samimi hizmetleri ve donanımları sayesinde zamanında vizemi aldım. Aldığım hizmetten çok memnun kaldım çok teşekkür ederim. Yurtdışı uçak bileti Seyahat sağlık sigortası gibi sorunlarınıza hemen çare buluyorlar

Burcu Öz / Google Yorumlar

Birtek Turizm’i internetten buldum ve iyi ki de başvurumu bu firma aracılığı ile yapmışım, çünkü 1 gün içerisinde Dubai vizemin onaylandığına dair hem SMS hem de e-posta aldım. Müşteri hizmetleri ve bilgi paylaşımı, kısacası tüm süreç başvurumu yaptığım an itibariyle çok profesyoneldi.